Fotoğraf Çekilirken Kendinden Geçmiş Değişik Insanlar





1. "Kılıcını kuşan bre gafil! Seni birazdan yeneceğimdir"

2. "Bu zırh ve kılıç sayesinde karşı cinsten korunuyorum"

3. "Bu hayat belimizi büktü be" "Olsun gardaş, arkandayık"

4. Aklı olan karşısına çıkmasın... Aklı olmayan bile çıkmasın

5. "Hmm... Demir de soğukmuş he"

6. "Beyler alayınız gelin... Gelin yani beklerim"

7. Kılıç o kadar büyük ki sanki adamı o tutuyor

8. "Pala bıyığım yok ama palam var, akıllı olun"

9. Braveheart filminden kesilen sahneler

10. Abicim iyi güzel de o arkandaki sevimli mi sevimli ayıcıkları napıcaz?

11. "Matrix'le uzak doğu kültürünü bi potada erittim ve filmini çekicez. Hadi beyler başlıyoz!"

12. Ama sen de dedektif misin yoksa kııç ustası mı bi karar ver

13. Dur sallama zaten bi deri bi kemiksin o da gidecek

14. PIN'i 1. kez yanlış girince, PIN'i 2. kez yanlış girince

15. "Hadi anne çektin mi?" "Dur oğluşum çektim... Hay allah ben de çıkmışım"

16. Harry Potter ve Sırlar Kılıcı

17. Abicim kendi fotoğrafına bakıp sen söyle, sence olmuş mu?

18. At binenin, tüm kılıçlar da aha bu arkadaşın

19. Muhtemelen bu çekildikten 10 yıl sonra falan bakınca "ulan ben neden böyle bi foto çektirdim" diyecek gibi durmuş

20. "Bu çocuk artık Bağcılar'a akarrr"

21. "OMUĞO GORUM HO!